Jag köpte en getost också

 Tjena, Marcus här. Alltså nu har jag varit ute och tränat likt en anorektiker som försöker bränna de sista kilona. Det var fint och det var sniglar och maskar som nästan orsakade fall. Sjögränd, uddeholm är en vacker plats ändå.

Idag har jag liksom gått överstyr. jag och Mami var ju i karlstad och shoppandet visste inga gränser. Efter Betforsäcken gick jag liksom lös, handlade i varenda affär för att slutligen averka HM SIST. DÄR höll jag på att GO bananas men satte stopp. EFTERåt drabbades jag av en sån där ångest, inte helt olik den man känner då man ätit dålig mat en hel vecka och står där och letar efter OST i kylskåpet. ELLER den bakfylleångest som man känner då man varit ELAK på fyllan.

MEN iaf. Nu kom jag hem, kollade på sakerna och tänkte att det är fint att jag bidrar till att finanskrisen SLUTAR. Fina grejer har jag köpt, förutom betforsäcken.

Idag annars då, jag är nykär i min häst och jag har fixat BOENDE till mitt liv som kursare. Det ringde en tjej, erbjöd sig att låna ut sina kuddar, jag fick bo så länge jag behövde och det ligger i flogsta. DET innebär att jag kan vara HELT oseriös med mina studier och liksom ta det som det kommer, ingen planering, ingen flytt att få ångest av. Bara att packa audi 80 med jeanskjolen jag köpt och dra iväg på mitt studentliv.

Eftersom jag är arbetslösaktig, har marie fixat ett projekt också. WOWWW!!! 
Jag har också ett projekt 2. Det är inte roligt när man är fetare och fulare än mamma årsmodell 55. Jag måste ta tag i den här kroppen som förfaller likt lesjöfors huvudgata.  I morgon ska jag och celluliterna sola iaf. PÅ TAKET I ensamhet.

MEN HÄR ÄR ju idealkvinnan 45 år också.

BornSarah-Jane Woodall
8 February 1964 (1964-02-08) (age 45)
London, England
OccupationFashion guru, television presenter and author
SpouseJohnnie Elichaoff
ChildrenLyla, Zak (stepson)
EthnicityEnglish
Net worth£5 million (estimated)[1]

Det är ju hon till vänster SÅKLART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0