Sparris

EN naken man på styltor. Vad tillför de där nakna mansbenen, LÅREN, i ett framträdande?

Jag och MAMI har kollat på eurovision och det var fan länge sedan jag var så aktiv. Jag kände hur jag blev pratig, sådär som en människa som inte vet när hon är jobbig för sin omgivning och borde hålla tyst. Vi har också ett genemsamt hat för den österländska kulturen, STILEN och musiken.

Tack MAMMA för att du födde mig i ett annat land, LÅNGT borta från kroppsidealet kvinna-ska-se-ut-som-muskellös-MASK. 

Idag har jag ätit färsk sparris wow. Från ukraina typ, och den var lite bad taste. Men den hade iaf kraften att sprida sin sparrisdoft till kiss. 

Kaffekiss och sparriskiss idag.



Ok denna bilden har faktiskt ingenting med mitt liv att göra. Det är en kostinstallation där konstnären smakar på kiss. Kanske var det sparris i kisset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vilken äcklig bild! Den skulle vi haft med på lappen vi gjorde förut!

2009-05-13 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0