I uppsala vågar man bitas

Det är så svårt att återge roliga grejer. Det blir helt enkelt inte bra. Missnöje är kreativitet så därför börjar jag med att gnälla lite över att mitt HÖ ligger på ett bål nu. VARFÖR städa bort allt liksom, hö, skräp och hästar. Vad blir nästa grej? Att städa bort alla människor? " Vart är privathästägarna? Jo men de smutsar ner så mycket så de la vi på bålet där nere, om du har tur kanske någon fortfarande lever" JAG är väl egentligen inte den att klaga eftersom jag kunde ha förutsett det. JAG KLAGÖR INT, JAG ÄR BARA BITTER.

Mamma som är utlänning berättade att de hade grannar som asfalterat hela sin trädgård. Då jävlar är det lätt att hålla rent.

På tal om Asfalt så kan jag berätta att en av helgens roliga händelser var efterfesten på asfalt bakom en bil där en person med talfel satte sig på min mage. Annat kul var ju lägenheten- fall för rent hus, spyan i diskbänken, ALLA UNDERBARA, solen, ölet, vinet, toalettbesöken, bombayfesten, och maxätandet. Grejen med det roliga är nog ändå att träffa så mycket nya människor. Människor som man nästan känner att man vågar bita i armen med en gång liksom. DET är STÄMNING DET.
Och under vistelsen i Uppsala såg jag typ tre fula människor på hela tiden. JAG SKA flytta dit.

Jag har köpt ännu en lädertröja som är ganska så stôllig. Och idag, medan mitt hö sopades bort, ja jag vet att jag ska skämmas, så var jag och fadersgestalten på loppis. VAD kan jag säga? Jo att det var det ultimata stället för fynd. JAG ser väskan, ser att den i vanlig secondhandaffär kostar 600, men jag prutar och får den för tio. DÅ känns det på ett speciellt sätt. MAN BLIR GLAD, sänker huvudet lite som EN häst på jakt efter gräs i vatten, OCH LETAR med en lust som om det vore tryffel man sökte. JAG HITTADE 6 väskor och en skidparkas i ljusgul från åttiotalet. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH

     


    

  

OK. SARA är den enda som får vara stor, eftersom jag vet hur KRITISKA mina kompisar är till detta "JA hej alla kan se mig på facebook" HATA mig om vi vill bort så ska jag vara snäll. ANNARS kan jag ju berätta en JÄVLIGT kul grej, och det är när jag lade upp alla bilderna hände något så att en av bilderna hamnar liksom ÖVER alltihopa.. Ni kan ju GISSA vems bild? Ganska brun skulle jag vilja säga.. HAHAHHAH!

MEN KÄRLEK, LYCKA och UNDERBARHET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0