supsala

Wow,  Bu kommer det tt bli ett! JA detta är vad jag verkligeb känner- inlägg" Ok jag måste ju erkänna att jag censurerqar fett mycejt eftersom stavfelen är många och man inte kan ha en blog om man någonsin ska FÅ ett jobb.... Det har Till och med JAG fått känna på att man inte får.. ELHH. designen på blohggskrivningsstället är inte den bäste. INSPIRWERAR ytill fett tråkiga böloggar. NU ska sara får skriva några RADER för ÄG!!

sara bloggar: det lätt bästa hitills är sandras UTLIMATA pastasås, en tomatsås med vitlök från ett ganska kasst märke MEN det värsta  ELDODRADO past Imorgon ska i åka hm, och ja hemhemhemt tarmen kan ju va gnska dragande, för det fin sju en hatkätlek till hagförs, men menst kärlek, och fan man känner sig gaska nöjd men att man är med de man faktiskt känner betyder mer ä livet. men vi är ju inte i hagfors uta i uppsala, speclar då  inte platsen inte ngn roll?! NEJ jag tror inte det!' Den gamla sloganen: hemma är där hjärtat finns. FAn vem vet?!  STALLET, vart man än isg i världen väner.! JAg har hästat mig gnm livet: det förenar! även fast det är en rikemansverkameht.

NU räcker det! jag kan yttra mig ok mycket utna belägg. och JA jag rösatde på sossarna i förra velt!
PözzaH!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har du varit i Uppsala utan att säga till mig!? Fyyyy vad lågt!



Nu ska jag läsa lite i din blogg...



Kram

2009-05-03 @ 17:51:59
URL: http://boxernrosso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0