Pommes

Jag har ätit upp godis för 35 spänn på nöjesbutiken och "käkat" lite fjällfil. MEN jag vill ha pommes frites, ÅH värsta craving. Det ska vara sibyllapommes också inga torra hamburgerkedjepommes utan krydda. men jag får väl hålla mig. Mamma har kesocravings och ska åka och handla det nu.

Stallet väntar. jag har aktiverat, mockat, borstat och gjort i ordning maten i morse, men jag sparade att byta vatten i boxen. YES.

Dagens häng var utanför och inuti sjukhuset. Vi craschade cafeteriadelen och smygläste tidningar i väntrummet. Det luktade sjukt sådär. Och ångest som när man var liten och hade problem med livet. Sen var vi på apoteket och snodde gratistuggummin.

MEN STALLET NU DÅ SANDRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0