Modellen

Idag har jag varit ute och åkt INLINES. Fatta VAD hurtigt liksom. Man kanske kan tro att jag gör det för att bli av med min lite för feta östeuropeiska kropp, MEN ICKE.

Jag hoppas att när jag åker där på klarälvsbanan ska bli upptäckt på samma sätt som marcus schenkenberg. Han var ute och skatade med bar överkropp i typ LA eller Miami, blev upptäckt, och hans karriär tog fart.

Jag antar att jag först måste lära mig att åka lite mindre töntigt och sedan ta av mig till halvbar överkropp. Sen måste jag ju ha en sk. bronze-TAN, men den har jag ju också jobbat på idag.



Jag har BAKAT idag också. EN chokladfondant, mycket choklad så jag känner här hur jag inte riktigt VET vad jag ska göra av mig själv.

Mockning väntar, men om några vecka, då jävlar glassar jag i NEW YORK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0