Malmö!

Som en belöning för mitt slit på 17e maj ska jag och marie åka till malmö. Jag längtar SÅ jag blir sådär GLAD så det känns i hjärtat/ barn på julafton/ första gången man fick galoppera.

Nu är det packningsproblem igen. Jag har handlat gamla läderväskor i går också och det luktar därför unket här, vilket stör min inspiration. Inget läder ska jag packa.

I malmö ska vi hänga med Sara, gå på råttagillity, äta falafel och gå på en privatfest. Alltså YEY. Bara tågresa med marie är typ underbart.

ANNARS har jag sovit middag i två timmar, kollat på tvprogrammet om dvärgarna, varit i stallet två ggr, promenerat i skogen, tagit mig an fällande päls och fått skäll för att mina borstar är ÄCKLIGA.

FRIHETEN jag har är OBETALBAR. 

Jag jämför livet med lösgodis. Att äta lösgodis anses inte lika fint som vanligt godis = Folk med jobb är mera värda än folk utan jobb. MEN när man sitter där och tuggar på sin dyra kvalitetschoklad, blir man ändå sugen på lösgodis, att kunna välja en djungelvrål, specialnougat eller lakritsfudge. DET ÄR liksom valmöjligheten som är the shit. ATt vara ETT LÖST GODIS är the shit. INTE att vara bunden till torvan.

Nu ska filosofen fortsätta packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0