Malmö

Hemkommen efter en resa som skulle kunna varit jorden runt med tanke på TID DEN tog. Jag var så rastlös på tåget attjag tatuerade hela armen med bläck.

Annars var det ju underbart typ!! Sara HAR ett sånt fint liv!!
Träffade även Ciss! YEAH flamingo på toaletten! JAG saknar att bo med "kitch" nära inpå! Träffade ÄVEN lina, vars enda kommentar till Mitt liv var att jag hade blivit tjock. 
Det är fint att man väljer sina vänner med omsorg.

BILDER kommer.

Nu väntar några veckor av självsvält för att bli snygg. Size zero low carb och allt det där.  

Kommentarer
Postat av: Lins

Jag sa att du fått snygga tuttar. Det är en komplimang och betyder itne att jag tycker att du är tjock. Du kan börja svälta dig själv när du kommit upp i min viktklass.

2009-05-26 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0