Klen

Jag är ju en klen hemmadotter jag. Idag ringde det en norsk och gav mig jobb.
Men som tur är har jag ju en 27årig welshponny att tacka för att jag inte kan hålla på med sånna DUMDRISTIGHETER.
Mitt liv som hemmadotter/leva på pappa/ bara slöa, kommer därför att fortsätta som förut. Jag fick jobba bara några dagar också, och det kanske kan rättfärdiga ett helt sommarlovs slöande. Typ, "Jag har jobbat 1,5 dagar i stallet och tre dagar som kock"

MEN tack Jesper för att du styr upp mitt liv utan att jag behöver göra något!!

Jag är ju egentligen rädd för att jobba, men skyller det på lathet.

Det är mycket jag Borde göra för att känna att jag gör allt för att vara en bra människa. Att se hästarnas vattenhink som halvTOM i stället för halvfull till exempel. Besöka ett jubileum, hjälpa till mera hemma, GÖRA RÄTT FÖR MIG OCH JOBBA SOM MÄNNISKOR ska.

Jaja Igår var iaf en härlig dag i frihet. Godisätandet nådde också helt nya höjder när vi var i Storfors på länsfestival, Ukm.
Där var det människor med ett själförtroende som sträcker sig aningens längre än att våga hacka en LÖK Liksom. På hemvägen var det helt stôlligt mycket djur, och marie gjorde älglockningsljud.



"Candy shop"





Det var 20årsgräns på uppträdandena, men här vet jag inte vad som hände. Han med synten hade ett skägg som helt omöjligt kan vara under 20 år gammalt. Synten kunde också ÅKA omkring på scenen.

Idag ska jag försöka hitta en lucka i ridhuset, mellan wow, how, no, och easy boy. Ockuperat av western. Eftersom jag har en BANaversion rider jag hellre inte. 

Men usch vad molnigt det blev UTE OCH i min hjärna.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Klart man styr å ställer för dig, det förtjänar du...

2009-05-10 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0