Käpphäst vs liv





Se så vi slet. Det var 40 grader sol, tungt och slitigt. Jag satt i dommarkuren ett tag.. VI genomförde en käpphästtävling. Den enda skillnaden mellan mig och marie är att marie får betalt för att göra det, medan jag bara är med för ATT JAG INTE HAR NÅT LIV! Men va gör man int för att undoman int ska börj o knark?!

Igår kallade jag att jag var på fest. Jag skulle sova, öppnade ett fönster och deltog där efter i nån sorts hip hop/bonfire fest vid uddeholms badplats. DET är fint att man kan sitta på sitt rum och vara med och festa ändå. Naturen är så lyhörd.
MEN medan jag låg och sov var antagligen folk ute och njöt av den underbaraste dagen hittils i år. Jag lade mig dock tidigt för att vara väl förberedd inför dagens käpphästaktiviteter.  

"Jag dödar dem" var mammas kommentar till skoteråkandet på vattnet som idag  ÖDELAGT hela eftermiddagens solande.  

Annars har jag ätit sparris från torfolk idag. Värsta GODA, långa sparrisarna som tillsammans med västerbottenpaj MADE MY DAY. . jag har också läst en bok i solen som är alldeles för svårläst, Druckit vin och ätit getost,(samma getost som cissi en gång fick av en beundrare) samt prövat mitt tålamod.

Mitt tålamod idag är hästlängder större än för bara några år sedan, då jag skulle tagit fram en motorsåg/tårdamp och gjort slut på elendet. Idag kunde jag bara konstatera att; Ja jag är så jävla arg, och ja, jag har lust att skjuta ner personen som gamar sig, MEN utan att det påverkade min behärskning. ETT tålamod av DIAMANT. GRATTIS Sandra.

MEN det roligaste igår var munkfors. JAG vet inte vad det brukar stå ovanför konsum/ica munkfors, men det är sannerligen inte "RONK SÖRKEN"  



Ja hej! jag jobbar på ica, "NEJ men oj, nån har utfört ett hyss under natten där min arbetsplats kallas för runkande sork." MEN nej jag går in och jobbar på, UTAN att ta ned bokstäverna liksom.
 
Nu blir det dusch och keso.

Kommentarer
Postat av: Marie

jävligt roligt!!!!

2009-06-01 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0