Go bananas

IDAG fick jag den hedersfyllda uppgiften att handla mat till familjen. Jag tänkte, låt hagfors icabutik inspirera mig. Alltså inga säkra kort som halloumi- matvete, fetaost-paprika skulle jag köpa. MEN VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEL på människorna? DET ÄR SÅ DÅLIGT så man vill bara ÅKA till pizzerian. HAT-  OCH jag är ändå typ HELT besatt av ica.
Mina traderaförsäljningar som gick plus minus noll, SLUTADE på jävla minus också eftersom icaposten alltid är dyrare. DE är otrevliga svettiga och dryga. Skaffa ett annat jobb då för i HELLVET.
HAT.

Jag är ändå inte den som ska klaga på svett idag- efter turer på hoppbanan med halsen ut och in!!!

Nu säger mamma att jag får dricka vin.

Jag och MAMI var på Auktion idag. Jag blev helt faschinerad av fenomenet, liksom hur kan en människa prata SÅ fort och så högt och så mycket. Helt trollbunden skulle jag kunna sitta där i flera dygn. Vi visste inte hur det gick till och var nervösa när vi skulle ropa in en stövelknekt. Det gick bra.
Annars har jag slutfört chipspåsen, bakat bröd och gjort en soppa idag. Brödet blev degigt och osalt, soppa också den osalt. MEN GUD sån inspiration jag haft idag ändå. Ibland känner man sig som jesus ändå. Men jag skulle vilja bli bjuden på fest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0