Festa på en söndag?

Nu har jag varit i stallet och sopade lite. Där hittar jag en sk. spring-spya?! Supa på en söndag hjalle och heavy??
OK de är katter.

Annars så städar jag lite här eftersom rummet börjar närma sig en sanitär olägenhet. Bland KTHkataloger (!) och julkort från "tommybones-spider", hittar jag en femhundralapp. Bara sådär. Ganska bra timlön för att städa.

Men trots det blev jag så här lat och bara satte mig. Idag ska vi luncha på stan. Typ som i sex and the city kommer det att kännas. EXÄR.


Annars så älskar jag mina mottagna filer, Lätt den bästa mappen på hela datorn. Allt har en speciell anknytning till tiden i livet. Det finns stalkerbilder, blodiga handleder, kort på halvsnuskiga mäns magar och massor av hästbilder. men RAMBO ojoj den friheten HAR MAN BARA IBLAND! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0