Bajsprovet var negativt

Jag börjar bli som en gammal människa i en sextonårings kropp. Eller nja. Jag har lagat mat, sovit middag och nu druckit kaffe tills jag fick halsbränna.

Vad ska du göra i helgen då sandra?

-Jag ska titta på robinson på lördag kväll.
 
Annars då. Jo det är fint. Vi fick reda på de spännande resultaten från förra onsdagens träckprov- Mitt var ju negativt. ALLTSÅ ingen mask i min hästs bajs. Förutom detta glädjebesked har jag INTE fixat vinterdäcken eller besiktningen. Duktigt.

Nu lyssnar jag på TIGA, ciao, det var kanske ingen höjdare. VART är INDIE-synt-popen?
Nu drar jag mig för TVAGNING.
NU hoppas jag på att mina fula portföljer blir sålda till ockerpris.
Nu bytte jag musik till Yeah yeah yeah. Jag vill vara nöjesguiden.
Nu ska jag gå ner och äta upp gårdagens potetsuppe. Ja det ska jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0