EN jävla gnälling

TOTALT ovärdig

Jag går igenom alla intressanta OCH ointressanta album på face. Rätt många bilder.

SEN.

Jag sitter på mitt SUPERvarma rum, har feberkänningar och försöker lyssna på musik (spelar spindelharpan). Grejen är att jag är lika BLIND som Mary ingalls. OCH får sitta i en sån obekväm ställning att jag blir svett i nackvecket.

DET bästa med spotify just nu är att det kommer upp förslag på musik you may like. MEN det kommer bara upp techno. Lyssnar jag på det mycket eller? Typ som när vegetarianmamma få rabatt på falukorv FRÅN ICA. HALLÅ liksom.

Idag har jag varit fett lat TVÅ gånger. MEN omständigheterna har varit så att jag INTE kunnat lata mig. Ju mindre jag gör desto latare blir jag.  Latheten på min högra axel vinner alltid över det dåliga samvetet som sitter på vänster. Två ton hö iaf.

JAG är fortfarande SJUK och har vallningar. Ålderdom/sjukdom svårt att veta.

MEN GE MIG en bra BOK eller en bra skiva, STIMULANS. Jag vill ha vackra saker, KÄNNA att det är vackert. Men jag är bara BLIND. Blinddöv och bitter.

Nu ska jag återförenas med mamma som skällde på allt i sin väg förut. Bland annat min skitiga-kläder-i-hallen-hög. JAJA.

I morgon. SLÄPPA UT. KLIPPA, SKO, TA IN. SVETTAS. jaja jag är iaf arbetslös... AHHHA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0