Jäst.

Nu sitter jag här igen med en spindelharpa som inte går ut. Helt besatt.

Studenternas avslutningsrevy fick mig att känna mig gammal. OCH nu när jag kom hem såg jag att jag VAR gammal. Som en svulst lite grann.

Fan fyra spelade harpor utan vinst.- Illa.

Mitt brödbak faljerade ganska rejält nu när jag kom hem och upptäckte att jag inte hade någon JÄST hemma. Inte ens  fucking torrjäst. JAG som skulle göra långjästa bröd. Jag ringde till mamma som var i linköping NU, natta, och undrade om hon inte kunde stanna på vägen och köpa, men NEJ. MEN som tur är har jag odlat en liten surdeg, så kanske klarar den av att JÄSA alldeles allena?! Gud i hällvett va coolt det skulle vara. 
I morgon blir det mycket i en lat flickas liv. HUR skajja hinn?


Det är så mycket DRAMA på msn också. Int ärrä lätt nör.


Jag har två vita "bulkviner" som väntar på mig. mmm OCH rosa hängselbyxor, och tantarmar som bara skriker efter att DANSA. MEN puss på alla! OCh speciellt de som har ångesten med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0