Eu-Valet



Lard betyder ister.

Nu har jag varit och röstat, för inte ska man VÄL banga bara för att man hatar eu-valet. Det var två uppstoppade kängurur i vallokalen. Mamma utryckte ett Usch åt mitt val. Tänk att jag blev en sån vettig människa trots min uppfostran.

Idag kollade jag på en intervju med "Nordpolen". DET var den sämsta intervju jag någonsin sett. Sådär så man skäms åt hela situationen, http://www.youtube.com/watch?v=orZoO85RThU. Unga mäns ångest handlar skivan om, typ. OCH den är bra, fast det visste jag ju redan för det har jag läst i nöjesguiden. Vem behöver ha åsikter när man kan läsa tidningen och sedan skapa sin personlighet med färdiga åsikter och smak. fantastiskt sandra. Jag är besatt.

Welshen har firats med kravbananer och ett knäckebröd. Nu tänkte jag att hon skulle få bära mig lite så hon känner sig duktig på sin födelsedag.

Grue Sparebank är min favoritbank. Om man sparar sina pengar där får man hela 0,3 procents ränta. Jag tänkte placera om alla mina pengar och hoppas på VÄRSTA avkastningen. Varje kontohändelse får man hemskickade fyra ggr i veckan. DET är så BRA. Lönen, lönen, kom kom. Då blir det dax att UNN SÄJ ETT PAR NY ridbyxör.

I morgon blir det en skåneresa med Mami och papi. Förhoppningsvis tacos i bilen och grillning i takluckan. Efter det då blire sommarlov. DET har jag förtjänat.





Kommentarer
Postat av: Jarleth Smith

Bølgen og Moi erbjuder mig jobb på Måndag, det du...

2009-06-06 @ 22:24:31
URL: http://www.jarlethsmith.tk
Postat av: Kotte

BÄLGEN och Moj? ÄR det ett nytt jobb? i sånna fall säger jag GRATTIS till dig. Det förtjänar du. Inga såser på margarin?

2009-06-08 @ 10:43:43
URL: http://kottebrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0