Ryggsäck

Jag fick just nu en allergisk reaktion. Kanske är det det dåliga vinet jag dricker, dammet på rummet eller jordnötsringarnas sporer som får min hud att bli som vårtmannens. Eller kanske inte riktigt.

Idag har jag och marie B bestigit ett berg. Det var en Fysisk prestation det. Att gå ensam är ju en sak, men att ha en hetsig trehundrakilosBIT, med Järnskor, bakom sig kan leda till DAMP.

Idag har jag och marie K provat begagnade RYGGSÄCKAR i molkom. Dessa små ryggsäckar passar speciellt bra tillsammans med blek, fibromyalgisk hy. Lite övervikt och liten ryggsäck är den nya "lilla svarta"
Jag köpte ingen eftersom jag vet att jag har en äkta, sparad från nittiotalet. Men jag köpte ett halsband och en T-shirt.
 
Igår var jag inne på lunar. Jag letade efter busschaufförens dagboksinlägg om bajsnödighet. När jag hade läst alla hans blogginlägg UTAN att hitta just DET, blev jag lite besviken. GREJEN med lunar är ju att man kan se vem som läser ens blogg.

Nu är det slut på dagen sandra. Inga mera poserbloggar. NEJ fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0