Utkast: Idag är ...

Idag är en tråkig dag. Bara för att jag FASTNADE i bloggträsket igår försov jag mig i morse. Det var Style by KLING's fel.

Nu är det roliga slut, för nu har jag hetsätit upp sojabönorna. Jag letar bland skalen, ibland kan man ha missat en eller två. Men nej mitt ätande var metodiskt.

Om jag också ska vara sådär mysig och uttrycka mina "rasistiska" åsikter i bloggen kan jag ju berätta att jag HATAR EU-valet. HAT HAT HAT. Det är en jävla plåga och egentligen tycker jag att det är lika ointressant som rymden, samer och TECKENSPRÅK. Det är som ett skavsår eller ett obehagligt läkarbesök. Det är som utspilld äggkartong på köksgolv eller 43 sönderharvade boxar som ska mockas. Eftersom mitt liv består av tv, är marit paulsen den jag hatar mest. Fast om jag fick gå på en fest skulle jag kunna tänka mig att döda ella bolin. VAD får man skriva här egentligen?

Annars då. Jo i morgon är det welshens födelsedag. Och i år fyller vi tillsammans 50 år.
Hon ska få en tårta, inga ballonger och en långpromenad. 

"Hagfors är en stad full av tänkande kännande människor".  Det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0