SYKLING

Ibland kan man må som en häst som ska åka transport och är nervös.
Jag har aldrig mått så här dåligt efter en festival förut. Jag håller på att bli gammal.

OK men jag samlade kraft och lade in bilderna på datorn.. DÅ längtar jag ändå tillbaka.



Notera den stora ingången, början på förfallet.





BARA EN langos åt jag.




YEAH. HÅRD. Eftersom det tar typ fem miljoner ljusår att lägga upp bilder är det slut på det roliga här. OCH jag har fett ont i ryggen. Gammal.

Annars då, Jag får inte vara så jävla negativ. ELLER?

Det som var störande med festivalen var alla dessa machomän som lockas av TYP volbeat, stadskänslan, att skrika KUK, att spänna sina skal, att ragga på alla i randig tröja, och att dra ned den SÅ accepterande stämning som annars brukar råda på festival. Alltså alternativa människor är mera ödmjuka, ärligt busiga och trevliga. Typ det var en festival i KRETI och PLETIS tecken.

Jag är ju så jävla unik också.

NEJ men jag MÅSTE lägga in en bild till.  


DET är det roligaste på hela festivalen. LÄTT. En meny med rätter som bla.

*sykling med bambooo å kokosmjölk cully
*festande räkor
*sykling med S-eeew nötter
*sykling +baguette+ jordnöttsås= PARTY
*lisnullar med egg & sykling

Vi åt den sista, lisnullar. OCH grejen är att det var svenskar som jobbade i tältet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0