Nötcreme

 I italien började jag snusa, och då blev jag Käri.

  • HEJ!
  • Idag har jag kollat på "Heartbeat"
  • Sen har jag gjort en hollandaise, som sprack, men som blev lagad, och var gjord på smör.
  • SEN har jag cyklat till stallet, promenerat, borstat, ridit och Slängt käft. Stallet!!!!!
  • Sen har jag ätit en nötcreme. God sak med mersmak. OBS man ska inte äta en hel kartong om man är känslig.
  • SEN har jag betalat min skuld i Cafeterian.

Nu Väntar jag på att min betapartner ska joina internet så det blir någon fason på den här dagen. HALLÅ, ska han tvinga mig sitta här och spela spindelharpan bara för att?

JAJA MEN skivan Veckatimest med Grizzly bear. LADDA hem och njut lite halvt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0