Tokigt

Stalljour idag, midsommardagen, och jag trodde att jag skulle dö. Halv sju var jag liksom där redo att vara social.

Jag skulle kunna lägga upp lite tokiga bilder från gårdagen, men jag känner mig jävligt otokig just nu. Svulst-stadiet.
Mina instinkter när det gäller mat funkar inte anno 09- Ett obegränsat utbud slutar alltid som häst på grönbete. ÄT ÄT ÄT- En häst kan dock oftast konsten att sluta när den blir mätt.

En slöhet av för mycket mat är partykiller no 1.
"Förr i värla" var det svårt att dosera rätt mängd alkohol, men det var ju so last year. Jag får hoppas att jag på peace and love inte får för mig att äta mat från marken. DÅ ska jag nog lyckas få EN topp iaf.  

Efter stallet idag tog jag en powernap på fyra timmar. Sen vaknade jag upp och var FETT bitter. Sådär långsint arg så man söker i minnet efter gamla groll bara för att göda sin ilska. Ilskan VÄXTE. Men tillslut skärpte jag väl till mig och lyckades fokusera all bitterhet på 17e maj. Döda känner jag.

PÅ tal om groll så är jonthan johansson den bästa som kommer till festivalen.

JA jag vill köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0