ta mig till en fest

I natt drömde jag att jag var på fest. Det var så mysigt. Antagligen något jag längtar efter. Det var massa bögar på festen. DET kan bero på att jag är helt BESATT av bloggen tommiex, http://tommiex.blogspot.com/  

Idag har jag betalat en räkning, stekt lite spenat samt cyklat. Det var inte direkt så att jag jublade över kontoöversikten på swedbank. Men eftersom jag idag lärt mig allt ONÖDIGT jag behöver veta om livsmedelshygien i ett stall, kommer jag att dra IN de pengarna i sommar. Rickard ska bygga en falafelvagn till mig som ska sälja de mest spiskumminsmaksatta kikärtsbiffarna i VÄRLDEN.

Men nu kanske jag ska duscha av mig svetten efter snuttan.  NU SANDRA. NU. FÖR JA HAR BÄDD rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0