Skulle kunna vara jag

Det är bara på lunar man kan hitta sådant. ALLTSÅ förstå vilken guldgruva det är.

"varför vill inegn tjej ge mig en ärlig chans och jag är kär i en tjej i från kiruna men sen dök dte upp en kille i från junsele och dem ska flytta i hop jag blir jätte ledsen nu och nu har jag absolute ingenting att leva för. snart tar mitt liv slut och jag kommer aldrig att få en flickvän :( jag vill ha sandra jag har velat ha henne sen jag träffade henne för första gången men så kommer det allitd nån och snor henne mitt framför ögonen på mig så den 8 oktober tar mitt liv slut och då hoppas jag farmför en bil och på gravstenen ska det stå: död på grund av att sandra inte ville ge mig en ärlig chans att bli hennes pojkvän. jag ska skriva mitt testamente "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0