Morgonstund

Wohow, idag har jag vaknat klockan tre.

Läste ett tag och funderade på att gå ut och gå men var för lat.
Gick upp klockan fem, hämtade tidningen och gjorde en äggröra med tryffel plus eget riddarbagerietbröd med västerbotten- yeah. lyx helt i min ensamhet, helt utan smaskande förälder.  
Försökte mig på korsordet, men det var för svårt. Jag hatar just den typen av korord. Dåliga frågor, typ vad står det på palestinas bilar, INTE fan vet jag. Det är sånna korsord som man måste använda fuskboken till. Jag hatar att slå upp saker.
SEN läste jag sommarföljetongen i nwt. Den börjar med en äckligt beskriven sexakt/våldtäkt, där grenarna slingrar sig över sjöns spegelblanka vatten. Jaha ja. 

Igår var en dag av fetdamp SLASH ångest. Jag hade ångestdampen med mig ända fram till att det blev dags att åka till stallet. DÄR släppte den som tur var.
Sen träffade jag en "dealer" i den lokala videouthyrningsbutiken.
Sen kollade vi på benjamin buttons liv och ångesten kom tillbaka.
Sen kom jag hem och hittade hela hallen överbelamrad med 7,2 or.

OJOJ TÄNK sån tur att lillebrodern har en storasyster som BRYTIT mina föräldrars alkohol-IS säger jag bara. Inte ens jag skulle få för mig att dumpa 4 kubikmeter blanddricka och öl i hallen. Men sen lever han ju ett "äckligt liv " också.

Nu är det dags att cykla till stallet. ÄNTLIGEN. Idag väntar storstädning av boxen, NOOOOOOOOOOOOOOOOOO. 
P3 dokumentär ÄR det nya LIVET.

MEN vad är detta? JAG är ju helt klädd i beige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0