Detta fält måste fyllas i

IDAG har jag åkt BUSS jag,

-vart ska du? frågar Käck busschaffis
-Jag ska till Hagfors, typ
-Vill du verkligen det?
-ja.. jag har väl inget annat val...?

Hahah MEN borta bra, MEN gud det är allt sö vackert MED rådasjön och mammas plantör. Att åka förbi sunnemo med EN JIM morrison som sjunger. Ibland känner man hur vackert det är. Man liksom KÄNNER det och uppfylls av lyckan, Naturens vackerhet, SKÖNHET.

Det är ju så viktigt med perspektiv. Just nu vill jag ha ett perspektiv på min ledighet.

Stockholm och Uppsala, JAG HAR ÄTIT DEN GODASTE MURKELPIZZAN. Men annars var det bra, och jag har köpt en fulsnygg tröja från stadsmissionen. BILDER KOMMER så håll ut alla 350 läsare. TYP. eller nästan.

STÖRSAM GIRL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0