ÄTA

Ja jag åt ju en paj också, efter hemkomsten från wienerkonditoriet i torsby. För att få hela kostcirkeln komplett, lade jag keso i marsansåsen. Protein.

Men torsby. OJOJ. Hade jag varit en poser hade jag tagit kort på de rosa HÄNGESELbyxorna och visat. 35 kr. Jag köpte ett skärp med tuppar, byxor och en klänning. OCH en KJOL 15 kr. Sen en påse nakenhavre på det. ALLTSÅ torsby var över förväntan.  

En bild säger mera än tusen ord.

Jag har sån lust att klä upp mig/klä ut mig. Köra den mest extrema klädseln sådär roligt/cool/fult. Idag hade jag på mig en barett i några minuter men det kändes inte riktigt bra. Man måste känna sig social, psykiskt stark och modig. Men grejen är att med nuvarande kroppshydda kan det blir, ehh...? Mindre valk + mera social= bra liv= Cool i fula kläder. 

There's no limit. Varken ätandet eller secondhand-handlandet finner några GRÄNSER. Men det är LA mys.

Jag är småsalongs i min ensamhet på mitt flickrum. Mamma klipper gräs åt "maggie" och får vin som tack. Typ torparen som får betalt i hembränt. Men på FREDAG, då ärrä studenten. Gud sö roligt. Jag är husmor och ska baka bröd till eriks student. En skållning ur riddarbageriets bok, med spiskummin, är på G. Jag antar att inte alla är lika besatta av kryddan som jag, och har därför MINSKAT mängden en aning. MEN iaf. Jag hoppas på fest och vin.
Igår hade jag ett desperat facebookmoment. Jag gick igenom nån vegetarians matbilder, ett helt jävla album på rårivna morötter och brun quorngegga. GEGGA brukade vi laga på Opaker också, fast det såg inte ut sådär. Alltså, sen har folk kommenterat "Kom hem och var kock hos mig"..MEN HALLÅ, Bajs på tallriken.  MEN Bara för att jag inte kan länka ordentligt till youtubeklipp, MEN KOLLA DETTA http://www.youtube.com/watch?v=gGxOSs5Hr8E DET ÄR det roligaste någonsin, missa inte slutet.

NU Ska jag lyssna på Empire of the sun, med we are the people EN gång till och sen så. Då ska det blir fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0