miike snow

När vi var på peace and love hade jag med en plasttrumpet. En av de barnsliga grannarna snodde den och spelade en slinga i MERA än fyra timmar i sträck. Jag överdriver inte. Det fick ett slut när sara tog trumpeten och bröt sönder den.

Just nu har jag hållit på med ett liknande beteende i några dagar. Jag loggar in på spotify, väljer miike snow, och lyssnar i evighet.., samtidigt som jag fördriver min tid med grejer som spindelharpan, bloggar och facebookbilder. Jag vet inte om jag lyssnar på samma låt hela tiden eller om jag har hört alla låtarna? Jag tänker att övriga familjemedlemmar lär känna som SARA med trumpeten. Jag vet inte ens om jag tycker Miike snow är bra, men det passar så bra till sinnestillståndet; Jag-orkar-inte-göra-nåt-ALLS.

Idag har jag lagat mat. Och jag tänkte på hur jag skulle skämmas om någon såg mig hacka den rödlöken. Maten var god, men rickard sa; alltså det här är riktigt äckligt, jag kan inte äta det.

VAD är grejen med spotify? ALLTSÅ reklamen är så BRUTALT vidrig. TYP, jag fick anställning tack vare att jag pratar med fyra liter saliv i munnen. BÅDE svensken och "britten" låter som att de försöker hålla tillbaka en redig LOSKA.

ANNARS är loppis the shit. De senaste dagarna har jag nästan utvecklat vänskap med vissa säljare.

ANNARS så ska jag skippa de fula glasögonen och använda linserna i morgon. ALLTSÅ vad tänkte sandra anno 03 då hon valde glasögon. "jag väljer dessa så jag ser ut som lillgammalt barn/skolfröken/tant/sekreterare. Jag längtar.

Intresseklubben antecknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0