Way out west

Kampen, jakten, och BEGÄRET efter indie. Alltså jag bara letar och letar och letar. Det gäller att hitta de rätta bloggarna, människorna med de rätta smakerna eller de RÄTTA radioprogrammen för att få tips. MEN så går man in på way out wests hemsida och SÅ är det ju så enkelt. Bara att lyssna på deras bandbokningar och den underbara musikkicken är ett faktum.

Beirut- LYSSNA på spotifyjäveln. JA JA JAAAAAAAAAAAAAA!!!

13e till 15e augusti är det ju. Långt kvar alltså, Festivalpass: 1345kr + 45kr serviceavgift. Jag som trott att det varit dyrt. Men det är ju till och med billigare än war and hate.
 
Jag får väl ta och sälja väskorna och kopparna som jag köpt så det blir nån rulljans på mitt så kallade sommarjobb. Det enda som tar emot när det gäller tradera, är att skicka paket från ica. Det är som att man ska straffas för att man vill använda posten. Det råder en surhet bakom disk som sträcker sig långt bortom mänskliga gränser.

I förrgår var vi på munkfors hotell för att äta glass med Sårskorps-strössel. Det var den äckligaste lokal jag någonsin varit i i hela mitt liv.

Jag kan upplysa om att det här är uppdukat för kvällens middag. Gula tabletter eller vafan det heter, med ett uppochnedvänt ikeaglas. Jag förstår inte hur Munkfors kan hamna sist bland sveriges kommuner?

 Nu ska jag tvätta mina kläder efter att rickard klagat på att jag luktar koskit. Jag är personlig, inte privat i min blogg. Det är så det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Jarleth

vad härligt det låter med sårskorpor på glassen, samt den fantastiska dekoren i matsalen det är ju så postmodernt på nåt sätt...

2009-07-08 @ 14:37:11
URL: http://www.jarlethsmith.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0