Gnället

Jag sitter och mår dåligt över att jag är lat och inte städar- TROR jag.

Jag mår dåligt över att jag inte lever MITT liv.

ALLTSÅ. Det börjar med att jag kollar way out wests artistbokningar. ALLTSÅ bara bra band. Band som jag har lyssnat på, Sånt som jag vill höra. Jag känner att jag borde. Jag borde ta tag i mig och leva mitt liv. JAG borde åka dit.
Men jag säger. Jaja nästa år så ska jag åka dit. DÅ har jag blivit mig själv. DÅ är jag stark. NÄSTA LIV ELLER vad.

Ska det vara såhär? en kamp i ensamheten som alltid förlorar mot GNÄLLET. Värmlänningarna gnäller på samma sätt allihopa säger jesper. JAG kan inte skylla på det mera än en dag till.
 
GNÄLL är det enda jag mäktar med. SMALLtown girl. Varför ska det vara så svårt att ta tag i livet. Det är så lätt att bara fortsätta äta och gnälla till JAG VET INTE NÄR?! Jag hoppas ju att jag ska träffa nån som tar mig förbi gnällandet och ut i livet. Men det händer ju inte.


∞ Evighet- Gnäll.

Jag är ensam i världen.

  • El Perro Del MarKlubb
  • Fever Ray
  • First Aid KitKlubb
  •      Glasvegas (UK)

  • Grizzly Bear (US)
  • Jenny Lewis (US)
  • Jenny Wilson
  • Olle Ljungström
  • Patrick Wolf (UK)
  • Vampire Weekend (US)
  • SPECIELLT grizzly bear, vampire weekend och andrew bird. MEN som tur ÄR så har jag "Inte råd" tack vare den norska restskatten. Tack norge för att jag kan skjuta upp livet, några år till.

    Nu lyssnar jag på Miike snow, på spotify. Det är lite äckligt men ganska bra. JA  


    Kommentarer
    Postat av: Jarleth

    ha ha du är så jävla rolig eller ska man säga underbar, jag saknar dig fan kan du inte komma hit till mig.

    2009-07-07 @ 19:56:53
    URL: http://www.jarlethsmith.tk

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0