Koför?!!!!!!!?

Det är jobbigt att vara så här bitter. ARG arg ARG. Det går liksom inte över och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska komma ur det. Jag är arg på allt. Tänker på gamla saker och blir arg, tänker mig framtida scenarion och blir arg. Får ett störsamt sms och blir arg. ARGARE och argast.

Jag TAR tag i grejer. FÖRSÖKER men det hjälper inte. Nu har jag hållit på med Norge i en timme. ATT försöka förstå vad den norska kvinnan säger som DELS pratar bäbisspråk och DELS bara säger KA ka ka ka ka, KOFör, KA KA KA, är SVÅRT. 
Frågan på KOFÖR, var iaf att JA det blir Ännu mera skatt, MED råge- vänta dig minst 14 000 nästa år. Haha. Kul.

Jag fattör int.

Egentligen kanske jag inte bryr mig heller. Eller jo det gör jag ju. Det innebär väl att jag borde rycka upp mig och skaffa ett JOBB, i stället för att vara i stallet 24/7. Stallet är också fet källa till irritation. JÄMT är det nåt liksom, för mycket flugor, för lite vatten, för galna hästar, för kallt, för varmt. för sent , för tidigt. NU börjar det spöregna. JAG vet att jag har en HÄST, vars päls jag just avlägsnat från kroppen. HON står nu där naken. fryser hon? Gör hon det inte? ska jag åka dit? ska jag inte göra det? Ska jag ta in flera, eller bara henne? Ska jag sitta här och ha damp i stället? Jag har liksom inte ens en HÄST utan det är en "HUND".
 
Tre dagars grisögon. Jag borde slaktas. jag har för lite att göra. Jag borde sluta hetsa upp mig.

Mamma ska göra tacos nu. Då blir det tröstäting av köttfärs med MAMI och RICKIIIIIIIIII.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0