slö tösabit

Jag betalar stallhyran. Sen går jag in på ams och kallar att jag letar jobb.
Då ser jag att hotell björnidet i torsby söker kock med arabisk inriktning. JAJA cross over kitchen SOOOOO LAST century.
MEN DET KAN ALDRIG bli lika ILLA som "brygga". VAD är det för fel? Varför är hagfors så dåligt på allt? Det är inte som att det är svält och jag behöver energin från en sladdrig pajbit med vattenblandad majonnäs i kisskopp.
   
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?! Den innehåller också "små räkor som man kräks av". Men jag kan upplysa alla om att jag åt upp hela biten. Barbro skulle se mig idag, vuxen människa. Inte ens kräsen när det kommer till kräksräkor.

PRECIS i denna stund sjunger nordpolen, "jag måste söka jobb men jag orkar IIINNNNTEEEE", DET är ett tecken.
Sluta nu.

Igår så var jag och mami på loppis och då hittade jag THE skinnjacka. En mc-jacka med rött foder, lagom stor åt min nya kropp och BARA 100 kr. Jag blev så glad så jag Blev LYCkLIG. Jag köpte också två fat, en bag, ett helt tallriksset och en SÅSsnipa som det heter. Det ska jag lägga i min brudkista som jag ska ha med sen när jag blir bortgift.

Odugling till tösabit är jag nu. Glaukom och streptokocker. Eller är det fibromyalgin som jag blivit SMITTAD av? Ögonen orkar tyvärr inte med att se på golvet. DE far i kors SLASH "hänger som blåklocker" av dammet, jorden, spånet och stöket. De har en lapp med med underskrift, Sandras ögon behöver inte vara med och städa på söndag, de är sjuka.

Solskenet är borta då får man sitta vid datorn hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0