Damp

Nu har jag hetsdruckit vin, ätit tre skivor västerbottensost och gråtit över "selvangivelsen" i två dagar.
Varför ska man straffas?

Ett jobb liksom. Man ska vara så jävla tacksam över det, betala för att få ha det och sen straffas. FÖR VAD?
Jag vill jobba och få betalt i natura, JAG vill vara utanför systemet- OCH. yeah där gick jag emot mina "värderingar"?

Ett annat "jobb". Man sliter på världens ände, får bara skit och sen vet man att; Ja den helgen gick jag back väldigt många timmar, jag fick grunder till framtida åderbrock och jag fick betala resa, bensin, slitage, tullar. Jag fick betala med min tro på människan. Jag fick betala med mitt känsliga sinne. Jag fick betalt? Nej Jag fick noll kronor jag.

HAT HAT.

Nu känner jag sådär som med SJ. Jag ska aldrig mera åka tåg. Fast, jag ska aldrig mera jobba.

Jag och mamma har försonats över de japanska pionerna idag. Trädgården är vacker. OCH TAKET- med solnedgång och tropiska kvällar. JAJA Igår KÄNDE jag att det var vackert. Det brukar man göra när man varit arg och ledsen. 

BB, blödig och bitter.

Min dagliga PÄLS är iaf. lättare att borsta. Welshen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0